Metoder

 

Jeg bruger kognitiv terapi, mindfulness, ACT, narrativ terapi, eksistentiel og oplevelsesorienteret terapi. Jeg skræddersyer behandlingen, så den passer til dig. Læs mere om metoderne:

 

Kognitiv terapi
Kognitiv terapi er en effektiv og veldokumenteret metode til at arbejde med problemer via tankerne. Ved at ændre dine tanker, kan du ændre dine handlinger og dine følelser. Læs mere om kognitiv terapi her: Kognitiv terapi.

Mindfulness
Mindfulness er en forholdsvis ny metode i vores vestlige verden. Vi har opdaget, at vi ikke kan slippe af med negativet tanker og følelser, men vi kan lære ikke at lade os styre af dem. Læs mere her: Mindfulness.

ACT
Denne tilgang læner sig op af buddhistisk filosofi, og siger at det er normalt at have problemer. Der er ikke nogen, som går fri af vanskelige følelser i livet. Modstand mod dem, er vores største problem:  Læs mere her: ACT

Narrativ terapi
Narrativ terapi er at arbejde med de historier, vi fortæller om os selv og vores verden. Her er fokus på, hvordan din oplevelse ikke bare er skabt af dig selv, men er skabt i et socialt meningsfelt. Læs mere her: Narrativ terapi

Eksistentiel og oplevelsesorienteret psykoterapi
Her arbejdes med eksistentielle spørgsmål. Hvordan giver jeg mit liv mening? Hvad er det, jeg ønsker af mit liv? Hvordan finder jeg retningen? Hvem er jeg? Læs mere her: Eksistentiel terapi

Du kan generelt få hjælp til at:

  • Hele følelsesmæssig smerte og følelsesmæssige traumer
  • Udtrykke dine behov frit
  • Sige fra, sige nej og sætte grænser
  • Skabe nærhed til andre
  • Forstå hvorfor dit liv er, som det er
  • Være tro mod dig selv
  • Stå op for dig selv
  • Bryde gamle mønstre, som du vil ud af
  • Hvile i dig selv og finde tryghed i dig selv

For mere information eller tidsbestilling ring eller SMS til: 21 18 34 36. Eller skriv til mail@camillabruun.dk

Jeg behandler følgende områder:

Seneste nyt fra mig

Hvorfor er jeg ikke glad?

Hvorfor er jeg ikke glad?

Rigtig mange mennesker stiller spørgsmålet "hvorfor er jeg ikke glad?". Vi forsøger ofte, at være i godt humør. Det er et kulturelt ideal, at vi...